Zoeken in deze blog

donderdag 16 oktober 2014

Met oprechte deelneming

Vandaag begonnen aan een drietal condoleancekaarten. Ze zijn besteld (in ieder geval twee ervan) en graag wil ik ze dit weekend meenemen naar Doesburg. Voor alledrie de kaarten heb ik embossingmallen gepakt die met de hand geëmbost worden op een lichtbak. De eerste kaart heb ik geëmbost met een mal van Marianne Design uit de serie "Hoekjes & randjes". Het is eigenlijk een mal voor een rechthoekige kaart maar met een beetje slim schuiven kun je er ook een rand van een vierkante kaart mee embossen. De rand en het geëmboste heb ik een beetje bewerkt met toffeekleurige stempelinkt. Het papiertje dat erachter zit (alleen vastgeplakt in de vouw van de kaart met een randje dubbelzijdig tape) komt uit een papierblokje van de Zeeman. Als laatste nog twee bruine plakparels geplakt. Uiteraard laat ik de andere twee kaarten ook nog zien als ze klaar zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten