Zoeken in deze blog

zaterdag 30 augustus 2014

Sophie

Een babykaartje gemaakt met als inspiratie het geboortekaartje dat door de ouders verstuurd is. Het grote hart komt op de door mij gemaakte kaart terug als twee kleine hartjes; mijn schaapje is geknipt uit een knipvel van Eline's Baby Animals; en op de letters van de naam heb ik twee kleine vlindertje (gemaakt met een ponsje) geplakt. Uiteraard alles in de kleur van het originele kaartje. De randen van het lila karton en de randjes van de twee hartjes heb ik lichtjes aangezet met paarse stempelinkt. Aan het organzalintje heb ik nog een zilverkleurig bedeltje geknoopt van babyvoetjes. Op naar de volgende bestelling voor een babykaartje...

1 opmerking:

  1. Wat een leuk idee om het geboortekaartje als inspiratie te nemen. Je hebt er een beauty van gemaakt.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen