Zoeken in deze blog

maandag 4 augustus 2014

Opkikkertjes

Heerlijk vier weken in de stacaravan op de camping! Niet veel kaartjes te posten dus...maar deze twee had ik nog nét voor de vakantie gemaakt en nog niet laten zien. Het zijn twee door mijn schoonmoeder bestelde kaartjes. De mal die ik heb gebruikt, heb ik al heel lang en gebruik ik nog regelmatig. Er is zoveel variatie mee mogelijk dat ie nog zeker niet verveelt. Ook de twee kikkertjes zijn al van wat oudere knipvellen (Aan de waterkant). Ik heb het ene kaartje met kleine bloemetjes (gemaakt met een klein stempeltje) versierd, het andere kaartje met kroosblaadjes (gekocht in een tuincentrum). De rest van de vakantie besteed ik aan het knippen van plaatjes zodat mijn boekjes weer een beetje gevuld worden. Daarnaast ben ik aan het kraaltjes weven; ook een heerlijk klusje om hier te doen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten