Zoeken in deze blog

zaterdag 10 mei 2014

Lara

Geboortefelicitatiekaartje gemaakt voor een meisje genaamd Lara. Deze keer een beetje gespeeld met diverse gekleurde papiertjes. Het ruitje doet het altijd goed en de bloemetjes zijn van een papierblokje. De kleur van het donkerroze bloemetje heb ik terug laten komen in de letters van de naam. Uit het bloemetjespapiertje heb ik vier bloemetjes geknipt (priegelwerk!) die ik weer bij het babyplaatje heb geplakt. De randen van de witte strook en de cirkel achter het plaatje heb ik bewerkt met roze inkt. Met dezelfde inkt de stempel gemaakt; stempel is uit een stempelset van Joycrafts.
Nog diverse aanvragen voor kaartjes liggen dus...weer heerlijk aan de knutsel! Het is er in ieder geval goed weer voor.....

2 opmerkingen:

  1. Wat heb je weer schitterende kaarten gemaakt
    Je ben lekker bezig
    Zelf heb ik op dit moment geen tijd ervoor want we zijn de hobbykamer aan het opknappen
    Gr Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een lief kaartje geworden en de letters vind ik gaaf.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen