Zoeken in deze blog

donderdag 8 mei 2014

Femke

Een leuk opdrachtje van m'n zus. Ze had een blauw/wit kaartje gekregen met twee olifantjes erop. Met een embossingmalletje maakte ik de twee olifantjes..eentje gewoon en eentje in spiegelbeeld, zodat ze naar elkaar kijken. Met een heel klein beetje blauwe stempelinkt heb ik de randjes en de geëmboste lijnen van de olifantjes bewerkt. Van een blauwgeruit papiertje maakte ik de letters van de naam en uit hetzelfde papiertje maakte ik een stukje achtergrond. De onder- en zijranden zijn gesneden, de bovenrand gescheurd. Een labeltje aan een lintje en een getekend stiksteekrandje en het kaartje is weer helemaal af!

2 opmerkingen:

  1. Heel leuk! Wat ern leuke mal met die olifantjes!
    Groetjes Sheila

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Sheila! Is een hele serie van die malletjes, ik heb ook nog een hondje, girafje en nog een poes geloof ik. En dan steeds een setje: embossing en borduurmal bij elkaar. Groetjes!!

      Verwijderen