Zoeken in deze blog

dinsdag 23 december 2014

Hanneke 50

Het weekend van 13 december heerlijk naar Alkmaar geweest; geslapen in een hotel. Dat was lang geleden! De reden dat we naar Alkmaar gingen, was een feest van campingvrienden; zij werd 50 jaar. Voor haar maakte ik dit kaartje met haar lievelingsautootje erop. De verkeersbordjes heb ik op internet gevonden. De grote letter heb ik met een zelfgemaakt sjabloon gemaakt. Gewoon via internet een grote letter uitprinten, uitknippen en dan weer overtrekken op gekleurd karton. Als je de randjes een beetje met inkt bewerkt, wordt de letter nog mooier. Het achtergrondpapiertje komt van een papierblokje dat ik kocht bij de Wibra. Verder ga ik de komende twee weken heerlijk van mijn kerstvakantie genieten. Lekker tijd om op te ruimen en uiteraard ook om kaartjes te maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten