Zoeken in deze blog

dinsdag 11 november 2014

Een bloemetje om je op te fleuren

Twee kaartjes tegelijk gemaakt; één ervan is voor een (bijna)collega op school. Het zoeken naar het juiste karton en het bijpassende papier, de stempels en de inkt en de kleine dingetjes die op de kaart komen, neemt vaak veel tijd in beslag. Mijn hobbydinnetje tipte mij: maak twee of drie kaartjes tegelijk. En....het werkt! Normaal kan ik maar één kaartje op een avond maken, maar op deze manier lukt het dus met twee. De plaatjes komen uit een Sticker- en Speelboek van Forever Friends. De cirkel in de linkerhoek van de kaart heb ik exact dezelfde maat geknipt als de cirkel van het plaatje.  De letters, de tekststempel en de randjes van het witte karton zijn met dezelfde kleur inkt gemaakt. Eén van de kaartjes is dus al weg, het andere kaartje is nog te koop.
 

1 opmerking:

  1. Lieve kaartjes, Marianne. Gebeurt mij ook als ik er 2 of 3 tegelijk maak gaat het best.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen