Zoeken in deze blog

vrijdag 27 juni 2014

Thea 65 jaar

Dit kaartje gemaakt op bestelling voor m'n schoonmoeder. De cijfers die ik kocht bij Marjoleine komen goed van pas. Het is fijn materiaal om mee te werken (sjablonen) en de maat is ook prettig. Het achtergrondpapier is van een groot vel scrapkarton dat ik de laatste keer op de beurs in Rijswijk kocht. Het viel alleen nog niet mee de goede kleur karton te vinden om de cijfers uit te knippen...JBS heeft hele aparte tinten blauw en paars gebruikt in haar creaties. De losse grote vlinder heb ik uit een vel van Shake It 3D (Marianne Design) geknipt. Om de kaart echt persoonlijk te maken, heb ik de naam van de jarige op de cijfers verwerkt. Een flink aantal bestellingen gekregen, dus van 't weekend kan ik aan het werk. En...heb ik dus weer een en ander te laten zien!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten