Zoeken in deze blog

donderdag 31 januari 2013

Forever Friends met bosje tulpen

Een gezellig kaartje voor iemand die jarig is in de lente. Al mijn Forever Friends plaatjes komen bijna van kaftpapier, zo ook deze weer. De rand heb ik geborduurd met DMC garen. Omdat ik dit kaartje al een tijdje geleden gemaakt heb, weet ik niet meer waar ik het patroon vandaan had. Onder het beertje heb ik met een zacht groen potlood een stukje gras gemaakt. Het kaartje staat in de voorraadmand; dus wie stuur jij deze vrolijke bos tulpen?

Verkocht

2 opmerkingen:

  1. Hoi Marianne, Weer een vrolijke kaart geworden. Forever Friends blijven toch altijd leuk he.
    Vond het erg gezellig dat je er gisteren was.
    Dit moeten we toch vaker doen.

    Gr. Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vond het ook heel gezellig! Heb inmiddels na jouw tip wat boekjes gekocht en weggelegd voor m'n verjaardag.

    BeantwoordenVerwijderen